miércoles, mayo 28, 2008

Nire gauzak

KAIXO!!!!

Kanpaina hau ideiak asko aldatu digutela pentsatzen dut,ere gure iritsiak eman ditugu eta gure klasekoek nola pentsatzen duten jakinarazi digute.
Debate batean sartzen ginenean uste nuen baino askoz hobeto egin genuen nire iritziz eta jendea entzuten ere ikasi dugu.

Esan nahi dudana da telebistan ikusitako gauzak gizakiak egiten duena oso txarto iruditzen zait,baita ere lotsa sentitzen dut, nola egin dezake gizaki batek beste bateri hori? gainera normalean biktima ez du merezi eta beti hiltzen dituzte gutxien merezi dutenak hau gertatzen denean pena izugarri ematen dit gainera familiaren lekuan ipintzen bazara konturatzen zara ze nolako min daukaten barruan eta asko sufritzen ari direla eta gehien izorratzen didana hau ekiditea oso zaila dela egunero gauza hauek gertatzen direlako.

Oso gustura egon naiz nire lagunekin kanpaina hau egiten batzutan aspertzen ginen baina beste askotan barre asko botatzen genituen guztiok batera.
Ba hau da esan nahi nuen guztia.
Muxu pila bat guztioi.
Primeran pasatu eta bizitza bi egun direla gogoratuko dizuet eta edozein egunean zerbait gertatu al zaizula orduan egunero primeran pasatu.


Izaskun Calvo
Urbi institutua
D.B.H.4.A

7 comentarios:

gotzon dijo...

MIla esker! Urbitik nator; ebaluazioak eta ebaluazioak, lan asko. Zeuen gogoak eta lan, zure ekarpena, baikortasuna, den dena nahi zizuet eskertu. Irtenbideak, errezeta magikorik ez daukagu baina buelta bueltaka gabiltza ondo sentitzeko, hobeto bizitzeko, elkarbizitza aberasteko...horretan asko lagundo diguzue nahiz eta askotan lana oso gogorra izan. Izaskun, mila esker. Guztioi, mila esker!

BHI Basauri dijo...

Kaixoo!
Ni ere urbi institutuko ikaslea naiz.
Oso kanpaina polita egin duzuela uste dut eta asko ikasi dugu. Egin duzuen lan guztia eskertzekoa da.
Niri gehien gustatu zaidan aktibitatea artile matazarena izan da. Oso gauza politak esan genizkion elkarri, inoiz esango ez genituzkeen gauzak.

Kanpaina honi esker, biolentzia kasu asko ikusteaz aparte eta munduan dauden injustizia asko aztertzeaz aparte, elkarbizitzari buruz gauza interesgarriak ikasi ditugu. Beste pertsonak eta euren iritziak errespetatzen ikasi dugu.

Kanpaina honekin oso lan handia egin duzuela uste dut, eta hoprregatik zorte handia izatea eta nahi bezala ateratzea opa dizuet.

Urbi institututik,
Leire Mateos.

gotzon dijo...

Leire, mila esker! PIlak kargatzen dizkiguzue eta! Ikasturtearen amaieran egon arren gogoak galdu ez dituzula ikusteak pozten nau pilo bat. Dena den, zenbat daukagu egiteko, zenbat guztiok onartuta eta guztion artean egiteko...!
Mila esker!

BHI Basauri dijo...

KaixoO!

Ni Urbi institutuko ikasle bat naiz eta kampaia hau asko gustatu zait.

Nire pentsamenduak, inolako arazorik gabe klase aurrean adieraztea eragin dit. Egindako ekintza guztiak; batez ere, azkenengo gaian; hau da, atentatuena, antzerkiarena... guzti hori gure iritzia espresatzeko ondo egon da eta eztabaidak egoteko.

Nik arazo bakarra ikusi dut eta demboraren arazoa izan da; ekintza batzuk ia ia klasean landu barik egon dira; adibidez, argazkiarena bakoitzak etxean egin eta klasean ez genuen ezta komentatu ere demborarik eduki ez genuelako.

Besterik gabe, kampaina asko gustatu zait, gauza askotaz konturatu ahal izan gara kampaina honen bidez; kanpaina hau pentsaraztea egiten du.

Zorionak egindako lanagatik!

Agurra

Urbi institututik,

Ziortza Celaá

BHI Basauri dijo...

kaixoOoOoO!!!
Ni be urbitik nator.Bakearekiko kanpaina hau asko gustatu zait, asko ikasi ez dudan harren.Hau esaten dut zeren honekin ikasi beharrekoa jadanik ikasita neukan.Zoritzarrez badago gendea ez dakiena eta horregatik gustatu zait,batzuei jakinarazteko eta bagenekienentzako gogorarasteko eta zergatik ez??praktikan jartzen asteko jiji XD. Beno eskerrik asko hau posiblea egin duzuenoi eta espero dut gende askoren pentsatzeko era eta izaera(onera noski) aldatu izana.AIO!!
Urbitik,
Asier Rodriguez Bolaño

laura dijo...

kaixo0o!!

ba ni be urbiko ikaslea naz!
pozik atera naz saio hauek egin ondoren.Gauza interesgarriak astertu ditugu ta gure artean geure iritziak entzuten ta gustion artean adostasunera heltzea. Argi dago dena hau biolentzia barik ikusten delako posiblea dela iritzi berberara heltzea inolako biolentzirik gabe.

Oso ariketa interesgarriak egin ditugu adibidez: tenis partida,artilea,konponbideak bilatzen,...ta noski testigaintzak ta antrekia oso interesgarriak izan dira batez be erreflexionatzen laguntzen gaituztelako ta benetan biktimn larrutan sartzea asko laguntzen dituztelako.Askotan hori da arazoa biktimen larrutan jartzen ez garela.

Aspergarriena nire ustez indarkeri motak eta argakiaren ariketak izan dira agian pixkat aspergarrriak iruditu zaizkit ta uste dut gehiegi ez zutela irasten.

Ta hori zorionak zeren eta pentsatzen dut lan ona egin dozuela ta espero dut saio hauekin beste pertsona batzuk irakastea uste dudalako beharrezkoa dela jendeak duen pentsaera batzuk aldatzeko.

Urbi institutotik,

Laura Garcia

BHI Basauri dijo...

KaixO_

Urbi institutuko ikaslea naiz.
Ideia ona iruditu zait kanpai hau egitea, gure onerakoa delako.
ariketa interesgarriak egin ditugu::.
tenis partida, artile mataza.etb

3.ebaluazioa erabili dugu kanpai hau egiteko baina denborarengatik eskas egon gara, zeren etxerako lanak zeuden.

Gure artean gure iritziak esan eta guztion artean adostasun batera heldu gara askotan.

Antzerki izan da gustokoena, aktore onak eta bere larritasuna edo tristura ailegatu ziguten.

Eskerrik asko guztiagatik.

muxu askO
aiOo*!

Sandra Rodriguez Gonzalez